Svart i rutan

Det är inte bara min blogg, som på sistone har försämrat servicen till allmänheten radikalt. När jag igår slog på teven för första gången på ett par veckor, var 40 av den vanliga 50 kanalerna borta. Väl på jobbet fick jag höra förklaringen. Det lär vara så att IPKO har piratvisat CNN, BBC och alla andra utländska kanaler och nu är det slut på det. Nu får man vackert nöja sig med ett 15-tal albanska och kosovariska kanaler. I morse avnjöt jag min skål med flingor ackompanjerat av upphottad albansk folkmusik med snygg video i traditionell landsbygdsmiljö och folkdräkter.

Kommentarer
Postat av: P

Skönt att du har börjat skriva igen.

Vi har saknat det

2008-09-18 @ 10:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0