En olycka kommer sällan ensam

Jag syftar naturligtvis på mina blogginlägg som just nu publiceras med en intensitet av 2/dag, efter en lång tystnad. Men också på väderomslaget. I förra veckan var det över 30, vilket min förvirrade kroppstermometer (förkylning med lätt feber) hade svårt att ta in efter veckan i Stockholm med regn och höstkänsla.

Nu är ordningen återställd. Kosovo har snabbt hakat på trenden där Sverige ligger i framfronten (kallfronten?) Elva grader igår på dagen och på fredag väntas nattfrost. I morse gick jag resolut in i mitt kombinerade gästrum och walk-in closet och rotade fram väskan med vinterkläder. Kärt återseende av kläder jag hade glömt att jag ägde.

Kommentarer
Postat av: supergirl

Jag uppskattar också att aktivitet kommit igång igen på bloggen. Kosovonyheterna i Sverige har blivit utkonkurrerade av nyheter från andra utbrytarprovinser.

2008-09-18 @ 20:03:39
Postat av: Daniel

Det är ju skönt att det finns några därute som ser Kosovo som ett föregångsland.

2008-09-18 @ 20:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0