Laos...

... ar inte ett land som far en att ma daligt. Eller jo, jag drog pa mig en liten AC-relaterad forkylning de forsta dagarna i Vientiane, men pa det stora hela har jag det fantastiskt. Efter fyra dagar Vientiane flog jag och Natalie upp till Luang Prabang, som nog ar Laos vackraste stad. Vart pressade tidsschema gjorde att vi imorse tyvarr var tvungna att rulla vidare till Vieng Vang med en femtimmarsbuss som tog sju timmar. Nu vankas lite drinkar nere vid floden och imorgon lite kajak och kanske en tur pa motorcykel. Den dar konferensen i Kina kanns inte alls sa lockande just nu. Jag vill bara stanna klockan och lata mig ett par veckor till.

Naja, det blir nog roligt i Kina med. Och allt som foljer. Ville bara saga Saba-diiiiiiiiiiii och att allt ar bra. Om nagon nu undrade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0