Ståplats

I morse på väg till Jinling conference centre, så satt jag och tänkte på att det är konstigt att vi bara har de platskrävande inredningarna i tunnelbanan i Stockholm, som i och för sig gör T-banan bekväm och attraktiv, i alla fall för dem som hinner få en sittplats. Samma kväll hittat jag denna SvD-artikel om de nya vagnarna som är på gång. What a coincidence!

Nej, nu måste jag sova om jag ska orka shoppa något imorgon förmiddag hinna till det där tidiga morgonseminariet som verkade så spännande.

Kommentarer
Postat av: S

Jag shoppar, alltså finns jag! Hur gick det med tavlan...?

2008-11-05 @ 10:16:02
Postat av: Daniel

Alla jag har frågat har sagt ja, så jag ska gå tillbaka på fredag och kolla på den en gång till om bestämma mig.

2008-11-05 @ 12:53:47
URL: http://danielsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0