Så var sagan all

Sista morgonen i Kosovo. Vaknade tidigt av mig själv, troligen pga lite resfeber. Känner att jag har fått det mesta ur vägen. Lite packning av sista väskorna, klippning och städning och sen transport till flygplatsen för sista gången. Jag ska inte ge mig in i äventyret att summera femton månader här, men konstaterar i alla fall att det känns bra att lämna det här bygget med en positiv känsla och en viss portion vemod. Mycket bättre än att åka med känsla av att jag inte hade överlevt en dag till. Kanske ligger det något i klyschan om att sluta på topp.

Det här blir också sista blogginlägget, om jag inte får lust att lägga in bilder från resorna i Bosnien, Laos och Kina, som jag inte hunnit med tidigare. Men känner jag mig själv, så kommer det inte att hända. Det var inte heller riktigt idén med min blogg. Det som skrivs, det skrivs och det är ingen idé att försöka hinna ikapp.



En bild över Pristina får pryda detta sista inlägg. Tungjatjeta Kosovë!

Kommentarer
Postat av: supergirl

Är det helt omöjligt att något intressant kommer att hända i ditt liv sedan du kommit åter till Sverige? Kommer sakna bloggen mycket.

2008-11-16 @ 22:17:33
Postat av: Daniel

Tack Supergirl, det kommer ju hända så mycket roligt att bloggen bara blir ett dåligt samvete. Och tanken var ju att den skulle vara ett bra sätt att berätta för nära och kära om vad som hände där nere. Nu kan jag ju ringa dig från tuben och berätta.

2008-11-18 @ 08:33:04
URL: http://danielsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0