På plats i Nanjing

Via one night in Bangkok och ett drygt dygn i Shanghai, har jag ikväll tagit ett s k bullet train till Nanjing. Min granne på tåget erbjöd sig så vänligt att förklara för taxichauffören var mitt hotell ligger, men det blev en björntjänst och inte förrän jag fick fram lappen med kinesiska tecken, som jag hade förberett, hittade han rätt.

Men nu är jag här, internet på rummet fungerar, jag har strutit konferensskjortorna som jag släpat runt halva Asien i min ryggsäck och ska nu hinna sova ett par timmar innan det är dags för World Urban Forum.

Kommentarer
Postat av: supergirl

börjar bli lite orolig för vad som kommer hända med bloggen om två veckor?

2008-11-03 @ 21:28:35
Postat av: supergirl

börjar bli lite orolig för vad som kommer hända med bloggen om två veckor?

2008-11-03 @ 21:29:14
Postat av: Daniel

Allting har en ände. Utom korven, den har två.

2008-11-04 @ 17:31:33
URL: http://danielsblogg.blogg.se/
Postat av: supergirl

pannkakan den har ingen men den är god ändå

2008-11-04 @ 21:17:16
Postat av: Karin Petersson

Tycker om det du skrivit! Spännande att se lite fina grejer och inte endast det vanliga sakerna som man kan läsa om hela tiden. ;)

2010-11-30 @ 09:45:21
URL: http://jade.se/paketresor/phuket

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0