Nio månader

...har det idag gått sedan jag landade i Kosovo den 20 augusti. Och ja, det känns som att det var riktigt länge sedan. Ungefär nio måndader sedan kan man säga. Helt ovetandes om detta jubileum fattade jag några viktiga beslut tidigare idag. Inte om vad jag ska göra, men i alla fall vad jag vill göra. Och hur det hela skulle kunna läggas upp. Och det känns som en prestation i sig, när man som jag oftast har svårt med just den biten, att komma på vad man vill. Egentligen. Timingen är dessutom optimal, eftersom jag imorgon ska ha möte med min nya chef Garth och berätta vad jag vill och tänker om saker och ting.

Eftersom jag inte brukar ha svårt för att ändra mina planer tänker jag inte avslöja dem i detalj här. Kanske har jag tänkt om redan imorgon. Jag kan ändå säga att planerna involverar en viss förlängning efter de 12 månader jag lovat (mig själv och andra) att stanna. Men jag firar ändå ¾ idag! Med jordgubbar. De börjar bli fasligt goda här nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0