Arg, ledsen och besviken

Vad mindre kan man tänkas bli när ens bästa vän sviker? Vi hade det så trevligt tillsammans i förrgår kväll, "köpte"  musik via nätet, ordnade iTunesbiblioteket, skypade och surfade. Plötsligt började min vän uppföra sig egendomligt och verkade på sätt och vis frånvarande. Inom kort var hårddiskkraschen ett faktum.

En av Prishtinas bästa relationsexperter undersöker för närvarande hur mycker som går att rädda. Till dess att vi vet svaret på detta, kommer jag att vara lite svår att få tag på, eftersom Inspiron 6400 var mitt främsta fönster mot omvärlden.

Kommentarer
Postat av: supergirl

Ajajaj man ska inte ta sina vänner för givet verkar det som. tur att du har din ipod så att du har all din musik kvar iaf. hr är det numer nyhetstorka på händelserna i kosovo.

2008-03-22 @ 23:28:25
Postat av: Kristin

Man får hålla vännerna på lite avstånd så grejar sig sånt där ganska bra har jag förstått enligt Per. (Dvs en extern hårddisk för alla filer).

Själv har jag betalt 2000 kr för att rycka ut en tand, få skitont, få värktabletter ordinerade som inte finns att få tag på i hela Sverige och dessutom en inflamation. Livet leker....

2008-04-04 @ 18:01:41
URL: http://app.blogg.se/trackback/ping/1053229

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0