Två månader till avresa

Flygbiljett och offer of appointment är två detaljer som det skulle vara skönt att få ordning på innan UN-HABITATs huvudkontor i Nairobi töms helt på administratörer inför semestern. Idag är det precis två månader till dess att jag åker och det är väl inte dags att bli stressad än, men snart blir jag nog det.

Istället drar jag till ön i mitten av bilden över midsommar. Någon som vågar gissa var det är? Pappa säger att det alltid är stora solchanser där ute, så därför bestämmer vi att det blir så. På eniro ser det molnfritt ut, men jag är inte säker på att de uppdaterar bilderna jätteofta. Glad midsommar!

Dyngön

Kommentarer
Postat av: Ann

Ger mig inte på någon gissning, men vill gärna passa på att önska glad midsommar!

2007-06-21 @ 16:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0