Midsommar på Dyngön

Detta ska ju vara min Kosovoblogg, så jag måste först av allt berätta att mitt jobberbjudande nu har kommit på papper, dvs det länge efterlängtade "offret". Bifogat fanns bara tolv bilagor, så nu har jag papper att läsa och blanketter att fylla i fram till avresedatum, som det känns. Skönt i alla fall att det formella också börjar falla på plats.

Men egentligen ville jag bara lägga upp lite justa bilder från midsommarhelgen på Dyngön utanför Fjällbacka. Trots ösregn hela midsommarafton, så blev helgen och festen bara toppen. På en plats som denna i ett hus som detta och med bara trevliga människor, så kan det ju inte bli fel.


Kommentarer
Postat av: Roland Andersson

Hej Daniel- Det är en fin "loggsida" du har, men nu är jag nyfiken på hur du har det just i dag. Blev det den vräkiga lägenheten? Har du börjat göra rätt för din feta lön? MM?
Farbror Roland

2007-09-09 @ 18:28:45
Postat av: Cissi

Vilket ställe! Vad är det för hus? Det ser urläckert ut!

2007-10-23 @ 13:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0